PATCOM dostarcza rozwiązania informatyczne, które pozwalają małym i średnim firmom osiągać trwałe korzyści i pozwalają efektywnie rozwijać prowadzoną działalność. Oferowane przez nas Systemy obejmują zarówno zaawansowane rozwiązania dla większych przedsiębiorstw, jak i łatwe w obsłudze aplikacje dla najmniejszych firm.
Oferujemy Państwu profesjonalny, precyzyjny, całościowy cykl szkoleniowy wszystkich programów należących w skład Systemów, rzetelną obsługą podczas instalacji, wdrożeń oraz stałe usługi serwisowe po zakończeniu wdrażania poszczególnych programów w Państwa firmie.
Zapewniamy naszym Klientom kompleksowe, bieżące informacje odnośnie zmian i nowości w programach, które stale są aktualizowane i dostosowywane do zmieniających się przepisów. W swojej ofercie posiadamy również oprogramowanie doskonale nadające się do każdego Biura Rachunkowego.
Historia
Historia firmy PATCOM rozpoczyna się w roku 2002 i od samego początku nastawiona jest na usługi związane z Symfonią.
W bardzo krótkim czasie firma awansowała z poziomu Dystrybutora poprzez Autoryzowanego Dystrybutora (w roku 2003) do – będącego obecnie w czołówce sprzedaży jak i ilości zdobytych nowych klientów Złotego Partnera Systemu Symfonia.
Tytuł Złotego Partnera Systemu Symfonia świadczy o bardzo wysokich kwalifikacjach załogi firmy PATCOM.
Obecnie jesteśmy liderem na rynku zachodniopomorskim i ziemi lubuskiej pod względem ilości sprzedaży oraz ilości obsługiwanych klientów.
Najważniejsze wydarzenia w dziejach firmy:
rok 2002 – założenie firmy oraz rozpoczęcie współpracy z firmą Matrix – producentem Systemu Symfonia.
rok 2003 – uzyskanie autoryzacji a tym samym tytułu Autoryzowanego Dystrybutora Symfonii.
rok 2004 – uzyskanie statusu: Partner Handlowy Microsoft Corporation.
rok 2005 – dynamiczny rozwój firmy
rok 2006 – zostaliśmy liderem na rynku zachodniopomorskim i lubuskim, którym jesteśmy do dzisiaj
rok 2007 – uzyskanie tytułu Złotego Autoryzowanego Partnera Symfonia
ok 2008 – rozpoczęcie udziału w projekcie mojaSymfonia.pl
rok 2009 – uzyskanie tytułu Złotego Partnera Symfonia
rok 2010 – otwarcie oddziału firmy we Wrocławiu
rok 2011 – ponownie uzyskanie tytułu Partnera Symfonia
rok 2012 – 4 miejsce w Polsce pod względem sprzedaży licencji Systemów SYMFONIA/Systemów FORTE(ERP)
rok 2013 – 3 miejsce w Polsce pod względem sprzedaży licencji Systemów SYMFONIA/Systemów Zarządzania FORTE(ERP)
rok 2014 – przyznanie statusu Złotego Partnera Kompetencyjnego Systemów SYMFONIA/ERP
rok 2015 – lider na rynku zachodniopomorskim, lubuskim i dolnośląskim
rok 2016 – utrzymanie statusu Złotego Partnera Kompetencyjnego Systemów SYMFONIA/ERP
rok 2017 – najwyższa sprzedaż SYSTEMÓW SYMFONIA 2.0.
rok 2018 – odnowienie egzaminów certyfikacyjnych potwierdzających nasze kompetencje oraz statusu Złotego Partnera Sage