Wsparcie techniczne

Zapewniamy najwyższy poziom wsparcia technicznego na każdym etapie wdrożenia jak i po wdrożeniu.

Wszystkie wdrożone przez nas systemy są objęte opieką naszych wdrożeniowców. Świadczymy różnorodne usługi serwisowe. W ramach umów serwisowych gwarantujemy wymagany przez klienta czas reakcji na usterki.

Usługi Incydentalne

Patcom nie tylko współpracuje z firmami w ramach stałej opieki serwisowej, oferuje także incydentalne usługi serwisowe. Pozwalają one Państwu na skorzystanie z pomocy serwisantów w przypadku pojawienia się niespodziewanych awarii i kłopotów w działaniu sprzętu, pomimo braku stałej opieki administracyjnej.

Świadczone przez Patcom usługi informatyczne są zawsze zindywidualizowane, mogą dotyczyć analizy i diagnozy nieprawidłowego działania części systemu informatycznego lub doraźnego rozwiązania problemu. To szybka i fachowa pomoc w zakresie poprawy funkcjonowania systemu informatycznego – profesjonalizm i doświadczenie naszych serwisantów gwarantuje szybkie rozwiązanie problemu.

Umowy Stałe

Proponujemy podpisanie z firmą PATCOM stałej umowy na świadczenie usług serwisowych.
Decydując się na podpisanie umowy z naszą firmę mogą Państwo uzyskać wiele korzyści:

  1. Bardzo istotny dla Państwa jako naszego Klienta staje się czas reakcji. W zależności od wyboru opcji nasi konsultacji sę zobowiązani, po zgłoszeniu zaistnienia potrzeby pojawienia się u Państwa w firmie, do reakcji w określonym czasie. W ten sposób są Państwo pewni, że problem będzie rozwiązany w określonym przedziale czasu.
  2. Skutecznie mogą Państwo obniżyć również koszty za usługi serwisowe. W ramach umowy z gwarantowaną liczbą godzin wizyty konsultanta płacą Państwo mniej za godzinę usługi (w zależności od opcji).
  3. Istotną korzyścia jest również fakt, iż w przypadku częstych i regularnych wizyt konsultanta firmy PATCOM jest większa możliwość kontrolowania oprogramowania
    i wychwycenia ewentualnych błędów.

Pomoc zdalna

Specjalnie dla naszych Klientów, po to aby mieli Państwo jak najłatwiejszy dostęp do oferowanych przez nas usług uruchomiliśmy usługę eSymfonia, czyli pomoc zdalna w zakresie działania aplikacji Systemu Symfonia.
Podczas trwania sesji Operator przejmuje kontrolę nad Państwa komputerem. Widzi wszystkie programy i dokumenty na Państwa ekranie i dzięki temu Operator może łatwo odszukać problem i go usunąć.

Poniżej przedstawiamy schemat działania usługi: 


Użytkownik telefonicznie lub przez firmowy komunikator zgłasza do konsultanta problem .


Użytkownik proszony jest o podanie klucza sesji. Po zatwierdzeniu klucza użytkownik zostanie poproszony o zgodą na nawiązanie sesji, podczas której konsultant będzie widział zawartość jego ekranu.


Sesja zostaje nawiązana.

Aby pobrać plik do pomocy zdalnej, kliknij przycisk:

 

Prezentacje zdalne

Podczas trwania sesji podłączą się Państwo z komputerem naszego Prezentera, dzięki czemu, bez konieczności instalacji oprogramowania, będziemy w stanie zaprezentować funkcjonalności sprzedawanych przez nas systemów.

 

Poniżej przedstawiamy schemat działania usługi: 


Użytkownik zgłasza potrzebę prezentacji systemu .


Użytkownik proszony jest o wpisanie klucza sesji. Po zatwierdzeniu klucza użytkownik czeka na nawiązanie sesji – zgodę Prezentera.


Sesja zostaje nawązana.

Aby pobrać plik do prezentacji zdalnej, kliknij przycisk:

Co radzą Eksperci w zakresie przygotowania na obsługę KseF? Teoria i praktyka

*Klikając przycisk "Zapisz się na webinar*" wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w powyższym formularzu przez spółkę Symfonia Sp. z o.o. w celach przesyłania mi na podany adres e-mail materiałów związanych z konferencją oraz newsletterów, informacji o nowościach i promocjach. Wiem, że w każdej chwili będę mógł wycofać zgodę, co nie wpłynie na zgodność przetwarzania dokonanego przed wycofaniem zgody.

*Klikając przycisk "Zapisz się na webinar*" wyrażam zgodę na udostępnienie przez Patcom Sp. z o.o. moich danych osobowych zawartych w w/w formularzu spółce Symfonia Sp. z o.o. w celu umożliwienia tejże spółce przesyłania na podany adres e-mail materiałów związanych z konferencją oraz newsletterów, informacji o nowościach i promocjach. Wiem, że w każdej chwili będę mógł wycofać zgodę, co nie wpłynie na zgodność przetwarzania dokonanego przed wycofaniem zgody.

*Klikając przycisk "Zapisz się na webinar*" informuję, że zapoznałem się i akceptuję politykę prywatności Patcom Sp. z o.o.

*Klikając przycisk "Zapisz się na webinar*" informuję, że zapoznałem się i akceptuję politykę prywatności Symfonia Sp. z o.o.