Wsparcie techniczne
Zapewniamy najwyższy poziom wsparcia technicznego na każdym etapie wdrożenia jak i po wdrożeniu.
Wszystkie wdrożone przez nas systemy są objęte opieką naszych wdrożeniowców. Świadczymy różnorodne usługi serwisowe. W ramach umów serwisowych gwarantujemy wymagany przez klienta czas reakcji na usterki.
Usługi Incydentalne
Patcom nie tylko współpracuje z firmami w ramach stałej opieki serwisowej, oferuje także incydentalne usługi serwisowe. Pozwalają one Państwu na skorzystanie z pomocy serwisantów w przypadku pojawienia się niespodziewanych awarii i kłopotów w działaniu sprzętu, pomimo braku stałej opieki administracyjnej.
Świadczone przez Patcom usługi informatyczne są zawsze zindywidualizowane, mogą dotyczyć analizy i diagnozy nieprawidłowego działania części systemu informatycznego lub doraźnego rozwiązania problemu. To szybka i fachowa pomoc w zakresie poprawy funkcjonowania systemu informatycznego – profesjonalizm i doświadczenie naszych serwisantów gwarantuje szybkie rozwiązanie problemu.
Umowy Stałe
Proponujemy podpisanie z firmą PATCOM stałej umowy na świadczenie usług serwisowych.
Decydując się na podpisanie umowy z naszą firmę mogą Państwo uzyskać wiele korzyści:
- Bardzo istotny dla Państwa jako naszego Klienta staje się czas reakcji. W zależności od wyboru opcji nasi konsultacji sę zobowiązani, po zgłoszeniu zaistnienia potrzeby pojawienia się u Państwa w firmie, do reakcji w określonym czasie. W ten sposób są Państwo pewni, że problem będzie rozwiązany w określonym przedziale czasu.
- Skutecznie mogą Państwo obniżyć również koszty za usługi serwisowe. W ramach umowy z gwarantowaną liczbą godzin wizyty konsultanta płacą Państwo mniej za godzinę usługi (w zależności od opcji).
- Istotną korzyścia jest również fakt, iż w przypadku częstych i regularnych wizyt konsultanta firmy PATCOM jest większa możliwość kontrolowania oprogramowania
i wychwycenia ewentualnych błędów.
Pomoc zdalna
Specjalnie dla naszych Klientów, po to aby mieli Państwo jak najłatwiejszy dostęp do oferowanych przez nas usług uruchomiliśmy usługę eSymfonia, czyli pomoc zdalna w zakresie działania aplikacji Systemu Symfonia.
Podczas trwania sesji Operator przejmuje kontrolę nad Państwa komputerem. Widzi wszystkie programy i dokumenty na Państwa ekranie i dzięki temu Operator może łatwo odszukać problem i go usunąć.
Poniżej przedstawiamy schemat działania usługi:
Użytkownik telefonicznie lub przez firmowy komunikator zgłasza do konsultanta problem .
Użytkownik proszony jest o podanie klucza sesji. Po zatwierdzeniu klucza użytkownik zostanie poproszony o zgodą na nawiązanie sesji, podczas której konsultant będzie widział zawartość jego ekranu.
Sesja zostaje nawiązana.
Aby pobrać plik do pomocy zdalnej, kliknij przycisk:
Prezentacje zdalne
Podczas trwania sesji podłączą się Państwo z komputerem naszego Prezentera, dzięki czemu, bez konieczności instalacji oprogramowania, będziemy w stanie zaprezentować funkcjonalności sprzedawanych przez nas systemów.
Poniżej przedstawiamy schemat działania usługi:
Użytkownik zgłasza potrzebę prezentacji systemu .
Użytkownik proszony jest o wpisanie klucza sesji. Po zatwierdzeniu klucza użytkownik czeka na nawiązanie sesji – zgodę Prezentera.
Sesja zostaje nawązana.
Aby pobrać plik do prezentacji zdalnej, kliknij przycisk: