Przejdź do strony głównejKontakt

Hermes Mobil - mobilny system sprzedaży

Hermes Mobil to program instalowany na komputerach kieszonkowych PDA dedykowany dla firm posiadających pracowników w terenie. Wspomaga pracę menadżerów i przedstawicieli handlowych pracujących w terenie.


Hermes Mobil

Hermes Mobil - pozwala handlowcom pracującym w terenie prowadzi ć efektywną sprzedaż z pełnym wykorzystaniem ich potencjału. Umożwia im generowanie dokumentów, zbieranie zamówień, przeglądanie aktualnych stanów magazynowych, cen, dostęp do pełej informacji o kontrahencie, jego zadłużeniu oraz warunkach współpracy. Aplikacja jest w pełni zintegrowana z programem Handel System Symfonia/System Zarządzania forte, co zapewnia synchronizację danych z centralą, usprawniając przepływ informacji pomiędzy siedzibą firmy, a pracownikiem w terenie. Uzyskanie szybkiej informacji na temat aktualnych potrzeb rynku pozwala firmie natychmiast przystąpić do realizacji zamówienia, poprawiając logistykę, poziom obsługi i zadowolenie klientów.


Dzięki aplikacji Hermes Mobil zyskujesz:

  • przyjazne narzędzie pracy dla Twoich przedstawicieli handlowych pracujących w terenie,
  • przewagą konkurencyjną zbudowaną na wizerunku nowoczesnej firmy budzącej zaufanie,
  • poprawa logistyki w firmie dzięki wprowadzeniu elektronicznego obiegu dokumentów,
  • bieżący monitoring pracy pracowników pracujących w terenie, oraz kontrolę wskaźników biznesowych prowadząc do podniesienia komfortu pracy kadry menadżerskiej,
  • redukcję kosztów przetwarzania zamówień, kosztów transportu oraz liczbę błędów związanych z obsługą realizacji zamówień,
Hermes Mobil

Hermes Mobil Komunikacja z centralą firmy: Dwukierunkowa wymiana danych pomiędzy centralą firmy a terenem odbywa się za pośrednictwem aplikacji RMP Hermes Serwer. Jest to oprogramowanie serwera komunikacyjnego odpowiedzialnego za obsługę połczeń z programem Hermes Mobil. Za jego pośrednictwem realizowane są połączenia każdego typu (Blue Tooth, GPRS, WiFi, stacja dokująca). Integracja systemu mobilnego z Systemem Handel System Symfonia/System Zarządzania forte jest realizowana poprzez dedykowany dwukierunkowy interfejs wymiany danych Symfonia-Hermes.


Zarządzanie bazą kontrahentów
Przedstawiciel handlowy ma dostęp do bazy przydzielonych sobie kontrahentów na wybrany dzień tygodnia. Może modyfikować jego opis oraz dopisać do bazy nowego kontrahenta. Dla wybranego ze słownika kontrahenta może przeglądać historię obrotów, warunki handlowe, saldo rozliczeń oraz składniki zaległości płatniczych. Aplikacja pozwala na dokonywanie rozliczeń z kontrahentem z wydrukiem dokumentów kasowych.

Zarządzanie magazynem
Hermes Mobil umożliwia dostęp do danych wszystkich towarów oferowanych przez pracownika terenowego wraz z ich aktualnymi stanami, cenami oraz akcjami promocyjnymi. Oprócz standardowej funkcjonalności tabel magazynowych (wyszukiwanie, sortowanie) dostępne są inne mechanizmy umożliwiające szybkie odnalezienie pozycji na liście towarowej. Są to system zakładek - do szybkiego przemieszczania pomiędzy grupami towarowymi, oraz możliwość ustawiania filtru na wybrane cechy towaru.

Modele pracy przedstawiciela handlowego
Przedstawiciele handlowi, wyposażeni w komputery z programem Hermes_Mobil, mogą pracować w modelu: vansellingowym, presellingowym lub merchandisingowym.

  • Vanselling - umożliwia prowadzenie sprzedaży wraz z generowaniem dokumentów rozchodu (WZ, faktury, paragony, korekty faktur) w terenie podczas wizyty u klienta. Sprzedaż może być realizowana w trybie "szybkiej sprzedaży" (cena towaru wyliczana jest na podstawie systemu rabatowego przypisanego kontrahentowi, lub "pełnej sprzedaży" (cena sprzedaży jest negocjowana z klientem). Aplikacja, bez instalowania dodatkowych aplikacji, obsługuje drukarki faktur i drukarki fiskalne z wykorzystaniem technologii bluetooth,
  • Preselling - wspiera proces przyjmowania zamówień podczas wizyty u klienta. Przyjęte zamóiwenie jest przesyłane do centrali w trybie on-line lub off-line w zależności od przyjętej konfiguracji systemu. Zamówienie przesłane do systemu Symfonia Handel forte może dokonywać automatycznej rezerwacji towaru,
  • Merchandising - umożliwia, w trakcie wizyty u klienta, zbieranie informacji w postaci ankiet. Treść pytań oraz sposób odpowiedzi ustalany jest przez administratora systemu na etapie układania ankiety w części administracyjno-analitycznej programu instalowanej na komputerze biurowym. Po przesłaniu do centrali wypełnionych ankiet, poddawane są one analizie. Rozbudowany mechanizm analiz umożliwia przygotowanie dowolnych zestawień.

Serwer wymiany plików

Częścią administracyjno-analityczną systemu mobilnego jest aplikacja Hermes RMP, instalowana na komputerze biurowym w centrali firmy. Odpowiada ona za:

  • komunikację dowolnego typu (stacja dokująca, bluetooth, GPRS, WiFi) z komputerami naręcznymi w terenie,
  • wymianę danych z programem Symfonia Handel forte poprzez aplikację Hermes ISI,
  • konfigurację i administrowanie częścią mobilną systemu,
  • przygotowanie raportów analizujących aktywność pracy przedstawicieli w terenie oraz statystyk pracy serwera.

Ergonomia pracy i intuicyjna obsługa
Aplikacja Hermes_Mobil instalowana na komputerach naręcznych, wyróżnia się dobrą ergonomią i intuicyjną obsługą. Wystawianie faktur, przyjęcia zamówień lub ankietowanie przebiegają szybko i sprawnie dzięki zastosowaniu systemu "gestów" przy wyszukiwaniu towarów.

Moduły systemu mobilnego
HERMES Mobil - aplikacja magazynowa instalowana na palmtopie. Umożliwia zbieranie zamowień, fakturowanie, kontrolę rozliczeń z kontrahentami, zarządzanie magazynem i bazą kontrahentów. HERMES RMP, HERMES ISI - moduły systemu mobilnego instalowane na komputerze PC w siedzibie firmy. Umożliwiają komunikację pomiędzy systemem mobilnym pracującym w terenie a centralnym systemem magazynowym. Interfejs SYMFONIA-HERMES - dedykowane oprogramowanie odpowiedzialne za automatyczną dwukierunkową komunikację systemu mobilnego z systemem Symfonia Handel Forte/Premium.

Urządzenia współpracujące:
- drukarki faktur - dowolna drukarka z wejściem RS,
- drukarki fiskalne - firmy Elzab,
- czytniki kodów kreskowych.
łączność z komputerem naręcznym poprzez moduł przetwornika Bluetooth/RS umieszczonego na wejściu urządzenia współpracującego. Zasilanie urządzeń współpracujących z gniazda zapalniczki samochodowej poprzez przetwornicę napięcia.

ZAPYTAJ O TO ROZWIĄZANIE

Nowe informacje wprost na skrzynkę e-mail?.
Zapisz swój e-mail na listę newslettera.

Zapisz sie do naszego newslettera

Pobierz demo Symfonia
Pobierz demo ERP
Aktualne wersje Symfonia

Więcej wersji demostracyjnych znajdą Państwo w odpowiednim dziale menu.

Dane firmy

Jeśli mają Państwo jakiekilwiek pytania, jesteśmy do bezpośredniej dyspozycji. Zapraszamy do kontaktu.