Przejdź do strony głównejKontakt

Rozliczenia Międzyokresowe Kosztów

Rozliczenia Międzyokresowe Kosztów - obszar Finanse

Moduł pozwala na pełną automatyzację procesu obsługi kosztów rozliczanych w czasie. Jednorazowo wprowadzony dokument z planem rozliczenia jest księgowany w zdefiniowanych okresach co wpływa na zmniejszenie czasochłonności a w konsekwencji kosztów obsługi rozliczeń międzyokresowych, takich jak polisy ubezpieczeń majątkowych, prenumeraty, remonty generalne. Automatycznie generuje niezbędne dokumenty księgowe wraz z dekretacją księgowaą w poszczególnych okresach sprawozdawczych. Zmniejsza ryzyko błedu księgowego, wyznaczając raty i umożliwiając kontrolę operacji. Współpracuje z modułem finansowo-księgowym na zasadzie księgowania dokumentów rozliczeń międzyokresowych.

Rozliczenia Międzyokresowe Kosztów:

  • zmniejsza pracochłonność obsługi procesu kosztów rozliczanych w czasie
  • obniża koszty przez automatyzację procesu wystawiania dokumentów i ewidencji księgowej
  • podnosi bezpieczeństwo operacji, dzięki wbudowanym mechanizmom kontrolnym zwiększa komfort i jakość pracy

Nowe informacje wprost na skrzynkę e-mail?.
Zapisz swój e-mail na listę newslettera.

Zapisz sie do naszego newslettera

Pobierz demo Symfonia
Pobierz demo ERP
Aktualne wersje Symfonia

Więcej wersji demostracyjnych znajdą Państwo w odpowiednim dziale menu.

Dane firmy

Jeśli mają Państwo jakiekilwiek pytania, jesteśmy do bezpośredniej dyspozycji. Zapraszamy do kontaktu.