Przejdź do strony głównejKontakt

Obieg Dokumentów

Obieg Dokumentów - obszar Finanse

Rozwiązanie wspiera proces zarządzania dokumentami oraz informację z nimi związaną w oparciu o procedury i standardy obowiązujące w przedsiębiorstwie. Narzędzia skanowania dokumentów oraz możliwość przechowywania elektronicznych kopii w centralnej bazie danych zabezpieczają oryginały przed zniszczeniem lub zgubieniem. Elastyczny system akceptacji merytorycznej i księgowej w połączeniu z funkcją kosztowego podziału dokumentu zapewniają odpowiedni nadzór nad właściwym przypisaniem kosztów do komórki organizacyjnej lub projektu. Automatyczna dekretacja i transfer danych do modułu finansowo-księgowego czy handlowego obniżają koszty obsługi procesu. Centralne archiwum oraz narzędzia wyszukiwania zapewniają szybki dostęp do dokumentów, historii akceptacji i zmian.

Obieg Dokumentów pozwala na:

  • zmniejszenie pracochłonności i kosztów obsługi procesu obiegu dokumentów wewnątrz firmy
  • skrócenie czasu akceptacji dokumentów i dyscyplinowanie osób odpowiedzialnych do terminowej akceptacji
  • łatwe i sprawne zarządzanie dokumentami przedsiębiorstwa
  • podniesienie komfortu i jakości pracy wielu działów
  • bezpośrednią kontrolę kosztów przez kadrę zarządzającą
  • bezpieczeństwo przeprowadzanych transakcji - "dokument elektroniczny nie ginie"
  • ograniczenie błędów alokacji kosztów i monitoringu kosztów dla procesu budżetowania
  • bezpośredni i szybki dostęp do potrzebnej informacji

Nowe informacje wprost na skrzynkę e-mail?.
Zapisz swój e-mail na listę newslettera.

Zapisz sie do naszego newslettera

Pobierz demo Symfonia
Pobierz demo ERP
Aktualne wersje Symfonia

Więcej wersji demostracyjnych znajdą Państwo w odpowiednim dziale menu.

Dane firmy

Jeśli mają Państwo jakiekilwiek pytania, jesteśmy do bezpośredniej dyspozycji. Zapraszamy do kontaktu.