Przejdź do strony głównejKontakt

Jak działa SaldeoSmart - dokumenty kosztowe

3 kroki w jaki sposób działa SaldeoSmart dla dokumentów kosztowych

1. Zeskanuj dokumenty i przekaż je do odczytania w SaldeoSMART
Dokumenty możesz załączać bezpośrednio ze skanera za pomocą aplikacji SaldeoPULPIT. Odczytywanie Dokumentów SaldeoSMART automatycznie odczyta dane z dokumentów księgowych, a po zakończeniu odczytywania poinformuje Cię o tym poprzez wiadomość email.
2. Zweryfikuj i zatwierdź otrzymane wyniki
Już w SaldeoSMART możesz dokonać wstępnej dekretacji, poprzez nadanie dokumentom kategorii, opisów zdarzeń lub przydzielenie ich do odpowiedniego rejestru (dziennika). Dzięki temu przeniesienie do programu księgowego będzie szybkie i skuteczne .
3. Pobierz plik z dokumentami i zaimportuj je do programu księgowego
Dokumenty importowane są do programu księgowego zgodnie ze standardowymi mechanizmami programu i specyfikacją producenta programu. Tak, aby wczytanie dokumentów do programu pozwalało na ich właściwe księgowanie.
Zadzwoń po ofertę już dziś tel. 605 088 088 lub
Kliknij i wyślij maila z prośbą o ofertę

Nowe informacje wprost na skrzynkę e-mail?.
Zapisz swój e-mail na listę newslettera.

Zapisz sie do naszego newslettera

Pobierz demo Symfonia
Pobierz demo ERP
Pobierz demo Sage 50c

Więcej wersji demostracyjnych znajdą Państwo w odpowiednim dziale menu.

Dane firmy

Jeśli mają Państwo jakiekilwiek pytania, jesteśmy do bezpośredniej dyspozycji. Zapraszamy do kontaktu.