Przejdź do strony głównejKontakt

SaldeoSmart - Odczytywanie dokumentów

Odczytywanie Dokumentów SaldeoSMART
już od 200zł/m-c

SaldeoSmart jest nowoczesną aplikacją online wspomagającą posiadany program księgowy w szczególności przydatny w Biurach Rachunkowych ale również w każdej firmie .
SaldeoSmart pakiet "Odczytywanie Dokumentów" analizuje skanowane dokumenty Firmy (w szczególności faktury kosztowe) pobierając z nich niezbędne informacje do księgowania (m.in. daty, kwoty, dane kontrahenta czy walutę dokumentu).
Dodatkowa funkcjonalność umożliwia odczytywanie transakcji z wyciągów bankowych pobieranych jako PDF z bankowości elektronicznej i ich zautomatyzowaną dekretację do programu księgowego .
Dzięki automatyzacji pozwala na oszczędność czasu i redukcję kosztów (nawet o 50%!) związanych z wprowadzaniem dokumentów do programu księgowego.
Odczytane faktury i wyciągi bankowe można bezpośrednio zaimportować do programu księgowego, bez potrzeby ich ręcznego przepisywania, dodatkowo w programie księgowym jest podgląd do skanu dokumentu !!!.
Odczytane faktury i wyciągi bankowe można bezpośrednio zaimportować do programu księgowego, bez potrzeby ich ręcznego przepisywania, dodatkowo w programie księgowym jest podgląd do skanu dokumentu !!!.
Obecnie SaldeoSMART integruje się z ponad 20-stoma programami księgowymi, m.in. z Sage Symfonia FK, Sage 50c, Symfonia Mała Księgowość, Comarch ERP Optima, ERP XL, R2Księga, Insert, Enova, TaxPro, Buchalter, Wapro i inne.

Zadzwoń po ofertę już dziś tel. 605 088 088 lub
Kliknij i wyślij maila z prośbą o ofertę

Nowe informacje wprost na skrzynkę e-mail?.
Zapisz swój e-mail na listę newslettera.

Zapisz sie do naszego newslettera

Pobierz demo Symfonia
Pobierz demo ERP
Pobierz demo Sage 50c

Więcej wersji demostracyjnych znajdą Państwo w odpowiednim dziale menu.

Dane firmy

Jeśli mają Państwo jakiekilwiek pytania, jesteśmy do bezpośredniej dyspozycji. Zapraszamy do kontaktu.